2017-10-03

Zamówienia na usługi społeczne

Rok 2022:

1. Nazwa zamówienia

Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Znak postępowania

OR.251.7.2022.AK

Kod CPV

64110000-0

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 30.11.2022 r. do godz.07:30 za pomocą miniPortalu (miniportal.uzp.gov.pl)

Otwarcie ofert

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.11.2022 r. do godz.08:30 - otwarcie odbywa się bez udziału Wykonawcy.

Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu (pdf, 120KB)

2. Specyfikacja warunków zamówienia (pdf, 413KB)

3. Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (doc, 90KB)

4. Załącznik nr 2 do SWZ Projekt umowy (pdf, 272KB)

5. Załącznik Nr 3 do SWZ Wzór formularza ofertowego (doc, 40KB)

6. Załącznik nr 4 do SWZ Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (doc, 24KB)

7. Załącznik nr 5 do SWZ Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (doc, 26KB)

8. Załącznik nr 6 do SWZ Wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (doc, 24KB)

9. Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (doc, 19KB)

10. Załącznik nr 8 do SWZ Wzór zwrotnego potwierdzenia odbioru (doc, 22KB)

11. Załącznik nr 9 do SWZ Identyfikator postępowania na miniPortalu (doc, 14KB)


  Odpowiedź na zapytania

Odpowiedź nr 1 na pytanie z dnia 24.11.2022 r. (pdf, 414KB)

Odpowiedź nr 2 na pytanie z dnia 24.11.2022 r. (pdf, 2019KB)
 

Dnia 25.11.20222 r. dokonano zmian poniższych załączników:

4. Załącznik nr 2 do SWZ Projekt umowy - zmiana (pdf, 269KB)

5. Załącznik Nr 3 do SWZ Wzór formularza ofertowego - zmiana (docx, 41KB)


Dnia 28.11.2022 r. wstawiono plik z odpowiedziami:

Odpowiedź nr 3 na pytanie z dnia 26.11.2022 r. (pdf, 177KB)

  Zmiany w ogłoszeniu Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25.11.2022 r. (pdf, 34KB)
  Wyniki postępowania

Informacja o kwocie przeznaczonej na rezliację postępowania dnia 30.11.2022 r.


Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu 30112022

 

Informacja o wyborze wykonawcy z dnia 07.12.2022r.

  Informacja o podpisaniu umowy Ogłoszenie o wyniku postępowania 19.12.2022

 

Rok 2020:

1. Nazwa zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Znak postępowania

OR.251.6.2020.AK

Kod CPV

64110000-0, 64100000-7, 64112000-4, 64113000-1, 64121100-1

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 26.10.2020 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.10.2020 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jankowickiej 1 w Rybniku, sala 104A, I piętro.

Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy do postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne.

4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy.

5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy.

6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy.

7. Załącznik nr 6 - Oświadczenia Wykonawcy.

8. Załącznik nr 7 - Formularz cenowy.

9. Załącznik nr 8 - Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

10. Załącznik nr 9 - Klauzula informacyjna

11. Załącznik nr 10 - Zwrotne potwierdzenie odbioru


  Odpowiedź na zapytania

Odpowiedź z dnia 20.10.2020 r. na zapytania

Odpowiedź z dnia 22.10.2020 r. na zapytania część 1

Odpowiedź z dnia 22.10.2020 r. na zapytania część 2

  Zmiany w ogłoszeniu Zmiany w ogłoszeniu z dnia 22 październik 2020 r.
  Wyniki postępowania Ogłoszenie o wynikach postępowania
  Informacja o podpisaniu umowy Informacja o podpisaniu umowy

Rok 2018:

1. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznch (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986.).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Znak postępowania OR.521.1.2018.AK.3
Kod CPV

64110000-0, 64100000-7, 64112000-4, 64113000-1, 64121100-1.

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 06.12.2018 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104A.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy do postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne.

4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy.

5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy.

6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy.

7. Załącznik nr 6 - Oświadczenia Wykonawcy.

8. Załącznik nr 7 - Formularz cenowy.

9. Załącznik nr 8 - Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

10. Załącznik nr 9 - Klauzula informacyjna
  Odpowiedź na zapytania Odpowiedź z dnia 04.12.2018 r. na zapytania
  Wyniki postępowania

Ogłoszenie o wynikach postępowania

Informacja o podpisaniu umowy


2. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznch (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986.).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Znak postępowania OR.521.1.2018.AK.2
Kod CPV

64110000-0, 64100000-7, 64112000-4, 64113000-1, 64121100-1.

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 22.11.2018 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.11.2018 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104A.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy do postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne.

4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy.

5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy.

6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy.

7. Załącznik nr 6 - Oświadczenia Wykonawcy.

8. Załącznik nr 7 - Formularz cenowy.

9. Załącznik nr 8 - Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

10. Załącznik nr 9 - Klauzula informacyjna.

Zmiany w ogłoszeniu

Zmiany w ogłoszeniu z dnia 21 listopada 2018 r.

Odpowiedź na zapytania

Odpowiedź z dnia 26.11.2018 r. na zapytania

Załącznik nr 7

Odpowiedź na zapytania

Odpowiedź z dnia 27.11.2018 r. na zapytania

Wyniki postępowania

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania


3. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznch (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: VII. Regionalny rynek pracy, dla działania 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, dla poddziałania: 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nazwa projektu: "Odkryj swój potencjał zawodowy z tutorem".

Znak postępowania SZ.251.24.2018.GG
Kod CPV

80500000-9

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 17.05.2018 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.05.2018 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104A.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3. Załączniki od nr 2 - do nr 10.

4. Załącznik nr 11.

Wyniki postępowania Ogłoszenie o wynikach postępowania

Rok 2017:

1. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznch (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.

Znak postępowania OR.0759.221.2017.AK
Kod CPV

64110000-0,

64100000-7,

64112000-4,

64113000-1,

64121100-1.

Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 15.12.2017 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 05.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.12.2017 r. o godz. 8.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 212.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy do postępowaniao udzielenie zamówienia na usługi społeczne.

4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy.

5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy.

6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy.

7. Załącznik nr 6 - Oświadczenia Wykonawcy.

8. Załącznik nr 7 - Formularz cenowy.

9. Załącznik nr 8 - Istotne dla Zamawiające postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

10. Odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 08.12.2017 r.

Wyniki postępowania

1. Ogłoszenie o wynikach postępowania.

2. Informacja o podpisaniu umowy.


2. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznch (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: VII. Regionalny rynek pracy, dla działania 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, dla poddziałania: 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nazwa projektu: "Odkryj swój potencjał zawodowy z tutorem".

Znak postępowania SZ.2010.83.2017.GG
Kod CPV 80500000-9
Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 08.12.2017 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.12.2017 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104 A.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Załączniki

Wyniki postępowania 1. Ogłoszenie o wynikach postępowania

3. Nazwa zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.00 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: VII. Regionalny rynek pracy, dla działania 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, dla poddziałania: 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nazwa projektu: "Odkryj swój potencjał zawodowy z tutorem".

Znak postępowania SZ.2010.67.2017.GG
Kod CPV 80500000-9
Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 27.10.2017 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27.10.2017 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104 A.
Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załączniki.

  Wyniki postępowania 1. Ogłoszenie o wynikach postępowania

 4.   Nazwa zamówienia  Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro, o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579).
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego

Szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2017-2020, dla osi priorytetowej: VII. Regionalny rynek pracy, dla działania 7.1. Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu, dla poddziałania: 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Nazwa projektu: "Odkryj swój potencjał zawodowy z tutorem".

Znak postępowania SZ.2010.61.2017.GG
Kod CPV 80500000-9
Miejsce
i termin składania ofert

Oferty należy przesłać do dnia 12.10.2017 r. do godz. 8.00 na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii pokój nr 01.

Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Otwarcie ofert

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.10.2017 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 104a.

Otwarcie ofert jest jawne.

  Uwaga zmiana treści ogłoszenia
z dnia
4 października 2017 r.

1. Zmiana treści ogłoszenia.

2. Załącznik nr 5 do Ogłoszenia po zmianie 4.10.2017 r. 

  Pliki do pobrania

1. Ogłoszenie o zamówieniu.

2. Załączniki.

  Wyniki postępowania 1. Ogłoszenie o wynikach postępowania.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..